ملاک رقابت بانکها در آینده میزان ارائه خدمات غیرحضوری خواهد بود
به گفته علی صالحآبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، با تحولات حوزه بلاک چین در دنیا، در آینده ملاک رقابت بانکها بهجای نرخ سود، سطح خدمات غیرحضوری خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، صالحآبادی در هفتمین جلسه مجازی اتاق فکر این بانک اظهار کرد: «میان خدمات ارزی، ریالی و اعتباری که از سوی بانکها ارائه میشود، خدمات ریالی بیشترین توجه را به خود معطوف کرده و لازم است در این زمینه بالاترین کیفیت خدمات غیرحضوری به مشتریان ارائه شود.»
او همچنین از مدیریت فاوا بانک توسعه صادرات ایران خواست با همکاری امور شعب، راهکارهای انتقال خدمات ارزی بانک بر بستر الکترونیکی را بررسی و ارائه خدمات غیرحضوری در این زمینه را ارتقا دهند.
صالحآبادی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: «قصد داریم در حوزه خدمات اعتباری غیرحضوری، سامانه CBRM مبدل به LOS شود تا مراحل فرایند درخواست مشتری تا تصویب و ابلاغ و اجرا بهطورکلی الکترونیکی انجام شود.»
او با اشاره به راهاندازی بانکداری باز که جزو اولویتهای بانک توسعه صادرات ایران است گفت: « راهاندازی این سازوکار نیازمند بررسی و آمادگی بیشتر سامانههای بانک است در همین راستا جلسات هفتگی در این حوزه برگزار و طی آن فرایند عملیاتی بانکداری باز در سه فاز عملیات شرکت های تابعه بانک، تسویه معاملات بازار سرمایه و ارائه خدمات به مشتریان بانک بررسی میشود.»
در پایان افزود:«: پیشبینی میشود به زودی این ساز و کار پس از خروج موفق از مرحله پایلوت در دسترس تمام مشتریان بانک قرار بگیرد.»
ارسال یک نظر