در حال خواندن
پیام مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت”به مناسبت روز برنامه نویس”
0

پیام مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت”به مناسبت روز برنامه نویس”

نویسنده:  عبداله افتاده1403-06-22

به مناسبت روز برنامه‌نویس، فرصتی ارزشمند دست داد تا به تمامی همکاران توانمند و خلاق برنامه‌نویس در شرکت به‌پرداخت، تبریک و قدردانی خود را ابراز دارم

برنامه‌نویسی هنری‌ست که شما همکاران عزیز در اجرای آن، نه‌تنها خلاقیت و دانش فنی خود را به کار می‌بندید، بلکه با موشکافی و پشتکار، ساختارهای پیچیده را به راهکارهای ساده و موثر تبدیل می کنید.

در دنیای پویای پرداخت الکترونیک، حضور شما ضامن پایداری و سرعت سیستم‌هایی‌ست که قلب تپنده تجارت الکترونیک و ارتباطات مالی روزمره‌اند.

با هر خط کدی که می‌نویسید، نقشی اساسی در بهبود تجربه مشتریان و امنیت تراکنش‌ها ایفا می‌کنید و بی‌وقفه به رشد و نوآوری در صنعت پرداخت یاری‌رسانید؛ دست‌دردست دیگر همکاران با چالش‌های روزمره روبه‌رو می شوید و آینده‌ای بهتر را برای شرکت و مشتریانمان رقم می‌زنید.

این روز را -صمیمانه- به شما تبریک می‌گویم. قدردان تلاش‌های شماییم و به توانایی‌ها و استعدادهای بی‌پایانتان مباهات می‌کنیم.

با آرزوی پیروزی‌های روزافزون و پایداری در مسیر پیشرفت.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر