در حال خواندن
مدیرعامل شرکت تارا: به جای کسب رضایت مدیرعامل به نیاز مشتری فکر شود
0

مدیرعامل شرکت تارا: به جای کسب رضایت مدیرعامل به نیاز مشتری فکر شود

نویسنده:  عبداله افتاده1403-06-21

عصر پرداخت – در این برنامه که با اجرای عبداله افتاده مجری و کارشناس برنامه و میهمان برنامه آقای دکتر حامد قنادپور مدیرعامل شرکت تارا برگزار شد، در خصوص ارزیابی وضعیت تجربه کاربری در استفاده از خدمات بانکی نوین به گفت و گو نشستیم.
شما را به دیدن این برنامه دعوت می کنیم.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر