قسمت سوم سریال صوتی بانکداری شناختی منتشر شد؛ کاربرد هوش مصنوعی در بهبود کانالهای بانکی و بهبود تجریه مشتری
بانکداری شناختی، نسل بعدی بانکداری است که بر شانههای بانکداری دیجیتال سوار است
پادکست : لرنودیو
توزیع کننده : عصر پرداخت
مدیر اجرایی : عبداله افتاده
دبیر اجرایی : هومن رضوی
نویسنده: محمد علی میرفلاح لیالستانی
ویراستار و راوی : شکیبا بهری
موسیقی : دانیال فرح بخشی
اسپانسر : پات لایف
فصل اول این سریال “هوش مصنوعی و مدلهای کسب و کار بانکداری مدرن” نام دارد و شامل ۱۰ قسمت است که در هر قسمت، تاثیر هوش مصنوعی بر یکی از اجزای مدل کسب و کار بانکها بررسی و ارائه شده است.
قسمت سوم : بخش دوم و پایانی مقاله کاربرد هوش مصنوعی در بهبود کانالهای بانکی و بهبود تجربه مشتری
در قسمت تا اونجا گفتیم که چطور و از چه شیوههایی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، دارن امنی چنلها رو متحول میکنن و تا سال ۲۰۲۵ چقدر کار بانکها رو راحت میکنن تو بهبود بخشیدن کانالهای بانکی و همینطور تجربه مشتری.
نویسنده تو این بخش، به ما میگه که این تجربه مشتری امروز چه تغییری کرده که میگیم بهبود داشته یا پیشرفت کرده.
Podcast: Play in new window | Download
ارسال یک نظر