در حال خواندن
قسمت سوم سریال صوتی بانکداری شناختی منتشر شد؛ کاربرد هوش مصنوعی در بهبود کانال‌های بانکی و بهبود تجریه مشتری
0

قسمت سوم سریال صوتی بانکداری شناختی منتشر شد؛ کاربرد هوش مصنوعی در بهبود کانال‌های بانکی و بهبود تجریه مشتری

نویسنده:  علی اصغر افتاده1400-04-22

بانکداری شناختی، نسل بعدی بانکداری است که بر شانه‌های بانکداری دیجیتال سوار است

پادکست : لرنودیو

توزیع کننده : عصر پرداخت

مدیر اجرایی : عبداله افتاده

دبیر اجرایی : هومن رضوی

نویسنده:  محمد علی میرفلاح لیالستانی

ویراستار و راوی : شکیبا بهری

موسیقی : دانیال فرح بخشی

اسپانسر : پات لایف

فصل اول این سریال “هوش مصنوعی و مدل‌های کسب و کار بانکداری مدرن”  نام دارد و شامل ۱۰ قسمت است که در هر قسمت، تاثیر هوش مصنوعی بر یکی از اجزای مدل کسب و کار بانک‌ها بررسی و ارائه شده است.

 

قسمت سوم : بخش دوم و پایانی مقاله کاربرد هوش مصنوعی در بهبود کانال‌های بانکی و بهبود تجربه مشتری

در قسمت تا اونجا گفتیم که چطور و از چه شیوه‌هایی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، دارن امنی چنل‌ها رو متحول می‌کنن و تا سال ۲۰۲۵ چقدر کار بانک‌ها رو راحت می‌کنن تو بهبود بخشیدن کانال‌های بانکی و همین‌طور تجربه مشتری.

نویسنده تو این بخش، به ما میگه که این تجربه مشتری امروز چه تغییری کرده که می‌گیم بهبود داشته یا پیشرفت کرده.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
50%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
50%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
علی اصغر افتاده

ارسال یک نظر