در حال خواندن
با هدف آسایش و ارائه حق انتخاب به مشتریان: بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه‌ای را به مشتریان خود واگذار کرد
0

با هدف آسایش و ارائه حق انتخاب به مشتریان: بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه‌ای را به مشتریان خود واگذار کرد

نویسنده:  عبداله افتاده1403-04-23

بانک تجارت با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی پیامک لحظه‌ای حساب‌ها و کارت‌های این بانک، امکان مدیریت پیامک لحظه‌ای را از طریق درگاه‌های غیرحضوری برای مشتریان خود فراهم کرده است.
به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، در راستای دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر لزوم عادلانه بودن کارمزد سرویس ‌پیامک، این بانک از تیرماه ۱۴۰۳، کارمزد پیامک را به‌صورت بسته‌های اعتباری برای مشتریان در نظر گرفته است.

در این گزارش آمده است: مشتریان بانک تجارت از این پس می‌توانند با توجه به الگوی مصرف خود، اقدام به خرید بسته‌های اعتباری پیامک با مبالغ ۲۰۰، ۵۰۰ یا یک میلیون ریالی کنند تا بر اساس تعداد پیامک‌های ارسال شده به آنها، مبلغ موردنظر از اعتبار بسته اعتباری پیامک کسر شود.

نکته قابل توجه در این طرح آن است که، سرویس مذکور، بدون تاریخ انقضا است، به صورت خودکار تمدید می‌شود و تا زمانی که بسته اعتباری به پایان نرسد، فعال خواهد بود.

علاوه بر این، در سرویس بسته اعتباری پیامک لحظه‌ای بانک تجارت مشتری می‌تواند برای دریافت پیامک‌های واریز و برداشت بر اساس مبالغ تراکنش تصمیم‌گیری کند. دریافت تمام پیامک‌های واریز یا برداشت، عدم دریافت پیامک‌های تراکنش زیر ۲۰۰ هزار ریال، عدم دریافت پیامک‌های تراکنش زیر ۵۰۰ هزار ریال، عدم دریافت پیامک‌های تراکنش بالای یک میلیون ریال در این سرویس پیش‌بینی شده و مشتری در صورت نیاز می‌تواند نسبت به ویرایش سرویس (تغییر شرایط دریافت پیامک واریز، برداشت، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی) با مراجعه حضوری به شعبه و یا درگاه غیرحضوری اقدام کند.

مشتریان بانک تجارت در صورت تمایل به استفاده از این سرویس می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به شعب، از طریق درگاه‌های غیرحضوری شامل همراه‌بانک و در فازهای بعدی از طریق تلفن‌بانک، بانکداری اینترنتی و PG نسبت به فعال‌سازی، غیرفعال‌سازی و یا ویرایش سرویس پیامک لحظه‌ای واریز و برداشت بر روی حساب یا کارت خود اقدام کنند.

نکته قابل ذکر در رابطه با بسته اعتباری پیامک لحظه‌ای بانک تجارت این است که در این سرویس مشتریانی که آبونمان سالیانه فعال دارند تا پایان تاریخ انقضای آبونمان، پیامک‌های خود را دریافت خواهند کرد.

در صورتی که مشتری تمایل به فعال‌سازی بسته اعتباری نداشته باشد می‌تواند از طریق همراه‌ بانک تجارت صندوق پیام را فعال کرده و از این طریق به تمامی پیام‌های واریز یا برداشت از حساب خود (بدون محدودیت مبلغ تراکنش) به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است امکان فعال‌سازی همزمان بسته اعتباری و صندوق پیام وجود دارد و مشتریانی که آبونمان سالیانه فعال دارند نیز می‌توانند صندوق پیام خود را از طریق همراه بانک فعال کنند.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر