در حال خواندن
انعقاد قرارداد همکاری به پرداخت و فن افزار
0

انعقاد قرارداد همکاری به پرداخت و فن افزار

نویسنده:  عبداله افتاده1403-05-20

انعقاد قراردادی مهم برای فن افزارشرکت توسعه فن افزار توسن (فن افزار) قرارداد تامین ۶۵،۰۰۰ دستگاه کارتخوان را با شرکت به پرداخت ملت منعقد کرد.

شرکت توسعه فن افزار توسن (فن افزار) با افشای اطلاعات گروه الف در کدال جزییات قرارداد شرکت را به شرح ذیل اعلام کرد:
بدینوسیله انعقاد قرارداد ۶۵،۰۰۰ دستگاه کارتخوان (POS) (به شرح ۳۵،۰۰۰ دستگاه پایانه فروشگاهی (POS) سیار ۱۵،۰۰۰ ، دستگاه پایانه فروشگاهی (POS) سیار اندروید، ۱۵،۰۰۰ دستگاه پایانه فروشگاهی (POS) ثابت) ، با شرکت به پرداخت ملت را به استحضار سهامداران محترم می رساند. لازم به ذکراست قیمت هر دستگاه پایانه فروش (POS) ، با محاسبه ارزش افزوده به طور تقریبی در دامنه قیمتی ( سیار : ۴۷۰۰۰۰۰۰ – ۵۱۷۰۰۰۰۰ ریال ، اندروید : ۵۴۰۰۰۰۰۰ – ۵۹۴۰۰۰۰۰ ریال، ثابت : ۴۹۵۰۰۰۰۰ – ۵۴۵۰۰۰۰۰ ریال) و مبلغ کل قرارداد حدوداً ۱۴ درصد درآمد عملیاتی سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ و ۱۲۹ ریال بر EPS شرکت موثر است.

حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقه‌مندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر