فایل صوتی روابط عمومی و تحول دیجیتال منتشر شد
امروزه فناوریهای جدید با حجم فراوان، زندگی، محیط کار ما و حتی ابعاد وجودی ما را تحتتاثیر قرار دادهاند. بشر امروز بدون فناوری و بهرهگیری از آن، امکان عملی برای ادامه حیات خود ندارد. شتاب انتشار دادهها و آمار و اطلاعات ناشی از عصر دیجیتال و الکترونیک به حدی است که می توان آن را به انفجار اطلاعات تعبیر کرد.
فضای مجازی نحوه برقراری ارتباط میان افراد و انتشار اطلاعات در سازمانها، نهادها و موسسات را اساسا دگرگون کرده است. امروزه شاهد انقلاب جدید در زمینه اطلاعیابی، اطلاع رسانی و ارتباطات در فضای مجازی هستیم و دهکده جهانی به ذهنیت جهانی تبدیل شده است. اکنون انقلاب ارتباطات به انقلاب اطلاعات و انفورماتیک تغییر ماهیت داده است.
روابط عمومی که به عنوان حلقه واسط و اتصالدهنده نهادها و سازمانها به جامعه عمل میکند، باید در ایجاد ارتباط بیشتر و پیشرفتهتر، نقش حیاتی خود را ایفا کند. پیشرفت انفورماتیک در حال حاضر به حدی است که مجازیسازی امری اجتنابناپذیر به نظر میرسد. محیطهای مجازی میتوانند موانعی که همواره انسان و فناوری را از هم دور نگه داشته، از میان بردارند. در این میان روابط عمومی دیجیتالی، فرصتهایی را فراهم میسازد تا کیفیت ارائه خدمات به کاربران بهبود یابد و آنان را قادر میسازد در هر ثانیه و دقیقه، به حجم وسیعی از خدمات و اطلاعات، دسترسی پیدا نمایند. این نوع جدید روابط عمومیها، اطلاعات و دادههای فناوری ارتباطی را برای ارائه خدمات بهتر به کار میگیرند.
از این رو، در این میزگرد آنلاین از سلسله نشستهای تخصصی بانکداری و اقتصاد دیجیتال با عنوان «روابط عمومی و تحول دیجیتال» که با حضور داوود زارعیان استاد دانشگاه علامه طباطبایی و معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، محمد احمدی آذر مدیر روابط عمومی بانک تجارت و سعید سامان متخصص حوزه تبلیغات و روابط عمومی برگزار شد، درباره اینکه در وضعیت کنونی، روابط عمومیها، چگونه باید خود را با این روند دیجیتالی شدن همراه کنند،
مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت. آنچه پیشروی شماست، مشروح این گفتوگوست.
حامی این میزگرد، شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس است.
Podcast: Play in new window | Download
ارسال یک نظر