تجربه متوسط کاربری اپلیکیشن توبانک، پرتبلیغ اما نیازمند افزایش سرویسها
عصر پرداخت – در این برنامه که با اجرای عبداله افتاده مجری و کارشناس برنامه برگزار شد،، نقاط ضعف و قوت سرویسهای غیرحضوری و تجربه کاربری بانک رسالت، بلوبانک سامان و توبانک گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
شما را به دیدن این برنامه دعوت می کنیم.
حس شما نسبت به این خبر چیست؟
دوستش دارم
0%
علاقهمندم
0%
نظری ندارم
0%
شگفت زدم
0%
ازش متنفرم
0%
غمگینم
0%
خوشحالم
0%
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر